
PeTe na WomanComm
Na WomanComm konferenciji ove godine predstavljen je program koji nas vodi kroz inspirativne i edukativne teme o komunikaciji. Govornici su kroz različite panele tokom dva dana koliko je trajala konferencija razgovarali o ključnim izazovima s kojima se susreću njihove industrije, inovacijama koje su implementirali, te uticaju lokalnih i globalnih promjena na komunikacijske strategije. Panelisu pružali uvid u specifičnosti i zajedničke tačke tržišta, dajući publici priliku da bolje razumije regionalne komunikacijske prakse.
Kao i ranijih godina, Boreas d.o.o. bio je dio konferencije. Naši brendovi Maraska i Juicy podržali su ovogodišnji event. Gosti su na konferenciji imali priliku probati novo piće iz našeg portfolia. PeTe zona, postavljena na samom ulazu u veliku salu BKC-a privukla je pažnju prisutnih, a ponudili smo zapravo kultno zadarsko piće PeTe(Pelin-tonik) koje je već krajem maja ove godine izašlo u ready-to-drink formatu, atraktivnoj limenci koja je i prije lansiranja na naše tržište postala popularna. PeTe u limenci savršen je omjer Maraskinog Pelinkovca i tonika sa 7% udjela alkohola što ga stavlja u kategoriju pića sa niskim udjelom alkohola. Ovaj popularni mix je obilježio mladost mnogih generacija „sa obale“ ali ćemo zasigurno pamtiti ulazak i popularnost ispijanja na tržištu BiH.
Našu plavu limenku možete potražiti u svim većim trgovinama u BiH.